2013年1月22日火曜日

地球は異星人の支配下にある、その証拠と証明


169 エイリアンの世界(Aliens' World)

 


 

http://youtu.be/5yRO3IeyOl0

 

For skeptical people about what I have been taliking, I present this video to these people.

Here are Facts!

The important thing is that you re-examine these facts by yourselves and know that what I ahve been talking are correct as well facts.

 

まだ私を疑っている人は多いですね。

そういう人たちのために、このビデオを作りました。

これらは、すべて私が発見した事実です。

どうかご自身でご確認ください。

 

Please remeber that no one can use my ideas inany case in the public without my permission and names, since these facts are all found by me, Hiroshi Hayashi.

Thank you for your cooperation.

 

これらの事実は、すべて私が発見したことです。

個人で話題にしていただくことはかまいませんが、公の場で、私の許可なく、転用、流用、盗用することは、固く禁じます。

どうかご協力ください。

 

はやし浩司

2013年01月22日

Hiroshi Hayashi

Jan 22nd 2013

 

 

Hiroshi Hayashi+++++Jan.2013+++++はやし浩司・林浩司

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。