2012年9月27日木曜日

Aliens’ Footprints by Hiroshi Hayashi

【謎の地上絵+三叉の大燭台】Mystery of Strange Line Pictures and Grand Candlesticks ●謎の地上絵 謎の地上絵には、ちゃんとした意味がありました。 しかも異星人によって描かれていました。 その説明と証拠を提示します。 I found very strange Line Pictures in Chili while I was examining the Spot ,called "UFO's Launch Pad in Bolivia. This is the video about the strange pictures on the ground. I thought that they were Line Pictures drawn by people of that district for fu, but I wasu wrong. Soon I found that they were drawn by very intellectual people, or Aliens. Here is an evidence that proves what I am saying here to be true. ボリビアの「UFOの発射台」を調べているとき、群前チリで、奇妙な地上絵を発見しました。世界でもほとんど知られていない地上絵です。最初、私はそれをだれかの落書きと思いましたが、それがとんでもないまちがいであることに気がつきました。確実に、きわめて高度な知的能力をもった人たち、つまり異星人によって描かれたことがわかりました。その証拠をここに提示します。 img802 img801 img800 (異星人の描いた絵 チリの謎の絵 三叉の大燭台 Grand Candlesticks in Peru Great Mystery of Line pictures Chili Mysteries Ancient Civilizations 古代文明 謎の古代文明 ナスカ UFOの発射台 はやし浩司 Hiroshi Hayashi UFO Launch Pad Bolivia 謎の地上絵 地上絵の謎 Hamamatsu Japan Sep 26th 2012 Evidence Aliens line 異星人の証拠 異星人の足跡)

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。